23 Nisan 2012 Pazartesi

Fırında Çupra

MALZEMELER:
  • çupra balığı ( kişi sayısına göre adedini siz belirleyin)
  • 1 tutam maydonoz
  • balık adedine göre dilimlenmiş soğan
  • karabiber
  • tuz
  • zeytinyağı
  • yağlı kağıt
HAZIRLANIŞI:

Temizleyip yıkadığımız balıkları enine olacak şekilde bıçak yardımıyla her iki tarafına derin çizikler atalım.Zeytinyağ ile iki tarafını yağlayalım ve tuzunu karabiberini ekleyelim.
Yağlı kağıdı balığın sığabileceği boyuttta keselim ve suda ıslatıp kağıdın yumuşamasını sağlayalım.(Bu yöntem ile balığın ıslak kağıdın buharıyla pişmesini sağlıyoruz.)
Yağlı kağıt üzerine aldığımız balığın çizik attığımız kısımlarını maydonoz ile dolduralım ve üzerinede dilimlediğimiz soğanı koyup resimdeki gibi heryerinkağıt ile kapatalım.
150 dereceye ayarladığımız fırında 15 dakika bu ısıda pişirelim daha sonra bu ısıyı 180 dereceye çıkaralım ve yaklaşık 25-30 dakika daha pişirelim.
AFİYET OLSUN :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba şu anda sizi izliyorum evim şahane programında. kızınız maşallah çok tatlı. yaşadığınız acı kaybınız için de çok üzüldüm ancak gördüğüm kadarıyla çok güçlü bir kadınsınız dilerim bundan sonra kızınızla uzun, mutlu bir ömür paylaşırsınız...

barni'nin mutfağı dedi ki...

Merhabalar...programı izlediğinize çok sevindim.eğer hayata tutunmak için küçük bir sebebiniz varsa ( canım kızım için) güçlü olmak zorundaydım ve bunu başardığıma inanıyorum.Güzel dileğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim ...

fatma* dedi ki...

teşekkürler.akşam deneyeceğim inşallah tarifinizi :)