11 Temmuz 2013 Perşembe

Meksika Fasulyeli Semizotu Salatası

Herkese Hayırlı Ramazanlar...
Bu kutsal ayda sofranınzdan bolluk,bereket hiç eksik olmasın.
Ramazan böyle sıcak günlere denk gelince iftarda mümkün olduğunca hafif yemekler yapmayı tercih ediyorum.Yanındada renkli güzel bir salata ile menüyü tamamlıyorum.
Sizde misafirlerinize böyle güzel rengarek bir salata yapmak istemezmisiniz ?

MALZEMELER:
  • 1 demet semizotu (küçük yapraklıları tercih edelim)
  • 1 ad. salatalık
  • 1 kutu konserve mısır
  • 1 kutu Meksika fasulyesi
  • 9-10 ad. çeri domates
  • küçük bir parça kaşar peyniri  rendesi
  • zeytinyağı
  • nar ekşisi
  • yarım limon
  • tuz
HAZIRLANIŞI:

Semizotlarını yaprak kısımlarından koparalım.Yıkayıp kurutalım ve salata kasesine alalım.
Meksika fasulyesini ve mısırı süzelim  ve kaseye ekliyelim salatalıkları halka,halka keselim.
Domatesleri bütün olarak salatamıza ilave edelim.
Hepsini birden harmanlayalım.
Arzu ettiğiniz miktarda zeytinyağı,nar ekşisini ve limonu bir kasede karıştıralım ve salatamızın üzerine gezdirelim.En son kaşar peyniri rendesini ilave edelim ve Afiyetle yiyelim...

AFİYET OLSUN :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Berna abla, şu çok guzel gözekiyo, ama benim canim senin an meşur teremisunu cekiyo, gelip bana yapsana lutfennnnn <3 burdan hepinizi öperim xx

barni'nin mutfağı dedi ki...

Leyla'cım benim oraya gelmem zaman alır :)sen Türkiye'ye gelince söz sana bol bol yapıcam ok.:)

Adsız dedi ki...

salam..

Adsız dedi ki...

plesiran..

barni'nin mutfağı dedi ki...

Merhabalar,hoşgeldiniz...