2 Şubat 2012 Perşembe

Bisküvi Pastası

MALZEMELER:
  • 1kg süt
  • 2 pk.çikolatalı puding(ben dr.outker'in fındıklı,çikolatalı olanını kullandım)
  • 2.5 pk.pötibör bisküvi
  • 200 gr sütlü yada bitter çikolata ( ben sütlü kuvertür kullandım.tercih sizin)
  • süslemek için çilek
HAZIRLANIŞI:
Pudingi tarifine göre 1 lt.süt ile hazılayalım.bisküvileri küçük,küçük kıralım ve geniş bir kapta puding ile yarıitıralım.Bisküvileri puding ile güzelce harmanladıktan sonra arzu ettiğiniz bir kalıba önce strech flim serelim ve karışımı bu kalıba dökelim.Oda sıcaklığına gelince üzerinide kapatıp buzdolabında soğumaya alalım.
Servis yapacağımız zaman çikolatayı benmari usulü eritelim ve bir kaşık yardımıyla,Kalıptan ters olarak çıkardığımız pastamızın üzerini çikolata ile kaplayalım.En son kasede kalan çikolataya çilekleri bulayıp pastamızı süsleyelim.Hepsi bu kadar.:)))
AFİYET OLSUN:)

NOT: Ben kalıp olarak uzun baton kalıp kullandım.Ama  kalıbınız yoksa karışımı strech flim üzerine döküp etrafını sararsanız ve bu şekilde soğutursanız sonuç aynı olacaktır...

Hiç yorum yok: