6 Ocak 2013 Pazar

M&M'li Kurabiyeler

v>
Sık sık kurabiye yaparım.1 yada 2 gün içinde tüketiriz genelde ama bu kurabiyeler o kadar çok sevildi ki yapıldığı gün hepsi tüketildi.Uzun zamandır denemeye niyetlendiğim ama bir türlü kısmet olmayan kurabiyeleri nihayet pişirebildim.Çocuğundan yaşlısına herkes bayılarak yedi :)Ben M&M marka drejeleri kullandım ama siz bonibon da kullanabilirsiniz.
MALZEMELER :
  • 170 gr.tereyağ (eritilip soğutulacak)
  • 1 sb.esmer şeker
  • yarım sb.toz şeker
  • yarım tk.kabartma tozu
  • 1 yumurta
  • 1 yumurta sarısı
  • 1 pk.vanilya
  • 2 sb+2 yk.un
  • 1 sb.renkli draje



HAZIRLANIŞI:
  1. Fırını 180 dereceye ayarlıyalım
  2. Unu ve kabartma tozunu bir kapta harmanlayalım.
  3. Ayrı bir kapta şekerleri ve tereyağını mikser ile iyice çırpalım.
  4. Yumurtaları ve vanilyayı karışıma ekleyelim
  5. Unu azar ekleyelim ve elimizle yoğurmaya devam edelim.
  6. En son renkli drajeleri ekleyelim ve elimizle yuvarlak şekiller verip yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim ve üzerlerine hafifçe bastıralım.(Ben şekil vermek için dondurma kaşığı kullandım bu sayede hepsi eşit büyüklükte oldu.)
  7. Öncede ısıtmış olduğumız fırında üzerleri pembeleşene kadar pişirelim.

AFİYET OLSUN :)







Hiç yorum yok: